MAXBIKE Ragnar je top celoodpružený elektrobicykel od výrobcu Maxbike. Disponuje špičkovou výbavou od výrobcov Bafang, Suntour, Shimano a Continental. Osadený je na 29“ kolesách. Postavený je na ráme so športovou geometriou, ktorá zaručuje stabilitu aj náročnom teréne. O presné radenie sa postará 12 rýchlostná sada Shimano SLX M7100. Spolupráca medzi pohonom SLX a vzduchovou vidlicou SR Suntour Zeron 36 so zdvihom 140mm a tlmičom SR Suntour EDGE LOR8 Vám pomôže zdolať aj náročný terén. 29″ kolesá na odolných ráfikoch TOKEN C19A-30 na nábojoch Shimano MT400 s pevnými oskami, obuté na kevlarových plášťoch Continental Trail King perfektne držia grip a takisto zvládnu každú nerovnosť.
Elektrobicykel MAXBIKE Ragnar je určený pre športovo naladených jazdcov, ktorým umožní celodenné výlety aj v náročnejšom kopcovitom teréne, ale aj pre rekreačných jazdcov, ktorí obľubujú cyklotrasy a lesné chodníčky. V Maxbike vytvorili nové rámy celoodpružených horských elektrobicyklov s osadenou integrovanou batériou, ktorá opticky splynie so spodnou rámovou trubkou a vytvorí čistý elegantný dizajn rámu. E-bike je poháňaný ultraľahkým stredovým motorom Bafang M820 s krútiacim momentom až 75Nm, hmotnosťou iba 2,5kg a batériou SYR-014, 720Wh, 20Ah, 36V, články Samsung 21700. O bezpečné zastavenie sa starajú 4-piestové hydraulické kotúčové brzdy Shimano M6120.
Firma MAXBIKE vyrába bicykle už od roku 1994 v Ostrave-Vítkoviciach, kde prebieha skladovanie, montáž aj expedícia bicyklov. Pri výrobe sa usiluje o najvyššiu kvalitu bicyklov, ktorú zaisťuje výhradne ručnou montážou a osadzovaním originálnymi komponentami. Kvalita bicyklov je daná spôsobom výroby a výberom kvalitných súčiastok.
Ultraľahký, tichý a úsporný. Kompaktný stredový motor Bafang M820 sa vyznačuje menovitým výkonom 250 W a max. krútiacim momentom 75 Nm. Hmotnosť iba 2,3kg.
Dostatočnú zásobu energie na dlhé výlety zabezpečí batéria
SYR-014 Samsung cells, ktorá má kapacitu 720Wh/20Ah/36V (bez pamäťového efektu).
Vysoko kontrastný displej prináša všetky dôležité informácie na prvý pohľad a je možné ich bez problémov čítať aj na priamom slnku. Jazdci môžu prepínať medzi úrovňami podpory motora pomocou integrovaných ovládacích tlačidiel.
TOKEN TK035E tapered
NEVÁHAJTE A NAPÍŠTE, ALEBO ZAVOLAJTE NÁM
V prípade akýchkoľvek otázok ohľadom výberu bicykla, jeho špecifikácie, alebo ak chcete iba doladiť správne doplnky k bicyklu, neváhajte nás kontaktovať.
SME TU PRE VÁS K DISPOZÍCII
Pon - So: 8:00 - 17:00
Musíte byť prihlásený pre pridanie hodnotenia.
hrivikpavel@gmail.com –
Chcem pochváliť, že maxbiky RAGNAR aj HALDEN sú skvelo navrhnuté a v tomto obchode aj za výbornú cenu. Rozhodovanie medzi nimi nie je jednoduché, lebo bike si nekupujete na pár mesiacov až do zistenia, že už potrebujete lepší. Je to na véééľa rokov. Jazdím turistické chodníky medzi 500 a 750 m. n m. asi 2tis km ročne. Na oboch mi chýba 200 mm brz.disk vpredu a údaj predajcu o ich hmotnosti. Ragnar má skvelé pneu, vydržia 2,5 tis km, halden má výborné pneu len na 750 km a výmena. Kazeta by mala stačiť 10 rýchlostná, lebo viac je síce lepšie, ale reťaze sú potom užšie a slabšie a budete ich meniť často. Čínske motory sú nielen podarené, ale majú úžasný plus kompatibility s čínskymi webmi: ak chcete softverovo odblokovať rýchlosť na shimano/bosch/yamaha je to nááásobne drahšie. Na čínskom webe kúpite celý nový displey na oba bafangy aj s odblokovaním, ktoré sa dá zapínať a vypínať, za 65 ečiek. Je škoda, že predajca nemá v európe legálnu možnosť predávať to s takýmto displeyom. Musíte si to vymeniť sami. Keď sme pri výmenách, tak 235 na prednom kolese je fajn, ale na zadné dávam 240 a skúšal som aj 250. Či sa do zadnej vidlice korektne zmestí aj s nánosom blata sa tiež z popisu nedozviete, treba sa s predajcom iba dotelefonovať. Na biku by som po kúpe , alebo aj pred ňou určite vymenil športové sedadlo za pohodlné, široké, na 6 hodinovú tour. Čo sa nedá vymeniť a je jediným nedostatkom týchto bikov je , že neponúkajú 27,5ky kolesá. Ale kto ste vysokí a obratní, tak zasa budete rýchlejší a bezpečnejšie zvládnete priečny prejazd hlbokými terénnymi válovmi, kde na menších kolesách hodíte držku. Keby som mal na svojom biku nabehaných 16 tis km, tak by som už mal svoj maxbike objednaný.